Tuesday 28 January 2014

GAMBAR "NAJIB" DI BERI MAKAN KANGKUNG DI PULAU PINANG ... - Blog Makanan di Pulau Pinang

GAMBAR "NAJIB" DI BERI <b>MAKAN</b> KANGKUNG DI <b>PULAU PINANG</b> <b>...</b> - Blog Makanan di Pulau Pinang


GAMBAR "NAJIB" DI BERI <b>MAKAN</b> KANGKUNG DI <b>PULAU PINANG</b> <b>...</b>

Posted: 15 Jan 2014 06:04 AM PST

KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Burger Penang Paling Besar Yang Pernah Kami <b>Makan</b> - Kelip Kelip

Posted: 16 Jan 2014 05:53 AM PST

burger besarTengok je gambar di atas semua orang dah kenal, itu burger.  Memang betul tak silap lagi, siapa pun tengok mesti kata itu burger.  Tak ada yang pelik, tapi disebabkan burger inilah kami sekeluarga bergegas ke Pulau Pinang hujung tahun lepas.

Dah hampir dua tahun kami tahu burger ni ada di Pulau Pinang melalui rancangan Jalan Jalan Cari Makan.  Semua setuju nak pekena burger gergasi ni tapi tak berkesempatan.

Cuma pada bulan Disember lepas kami bercuti di sana dengan matlamat utama hanya nak rasa burger besar ni.

Zul's Burger ni dah cukup terkenal, kerana pernah disiarkan dalam akhbar Berita Harian dan Harian Metro dan pernah diwar-warkan dalam Jalan Jalan cari Makan TV3.

Terlalu besar kalau nak dimakan oleh satu atau dua orang, terbukti kerana kami seramai 6 orang pun mengambil masa yang agak lama untuk menghabiskannya.

Terletak di Kompleks MPPP Lebuh Nipah Sungai Nibong, Pulau Pinang tak sukar sangat mencarinya, jika melalui Jambatan 1 Pulau Pinang ambil simpang ke kiri menghala ke Bayan Lepas.  Nak lebih mudah guna saja GPS Insyallah pasti sampai.

burger

Gambar Zul dengan burgernya dalam Harian Metro.  Burger berukuran 28 sentimeter penuh dengan daging, sayur dan cheese sedap sehingga menjilat jari…

.

No comments:

Post a Comment

Post Popular